Dag 13. 144km - Reisverslag uit Charroux, Frankrijk van Ans en Jac - WaarBenJij.nu Dag 13. 144km - Reisverslag uit Charroux, Frankrijk van Ans en Jac - WaarBenJij.nu

Dag 13. 144km

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Ans en Jac

09 Mei 2017 | Frankrijk, Charroux

Vanmorgen weer begonnen bij de bakker en de broodjes in een café bij een heerlijke kop koffie naar binnen gewerkt. Op het programma staan 90 of 120 km. Kijken hoe het loopt. Wind zat vandaag mee of opzij. In Nieuil-l 'Espoir op 90 km besloten om er nog 30 achteraan te plakken. Doel was Chateau-Carnier. Een plaats met camping en restaurant. Op de camping was geen enkele gast en de plek was afgelegen Dan maar naar het dorp met 2 overnachtingsmogelijkheden en een herberg voor pelgrims. Je raad het al. herberg was opgeheven en alles was gesloten. Dus bellen bij het volgende dorp voor een slaapplek. Weer op de fiets voor 14 km. Afgesproken dat we bij aankomst in het dorp weer zouden bellen om uitleg van de weg naar de chambre d' hotes. Dat vlotte frans van mevrouw viel echter niet mee,. Een attente man is ons toen met de auto voor gereden naar het overnachtingsadres. We kregen daar om 20.30 uur nog soep en brood. Wat een lieve mensen allemaal.

• 10 Mei 2017 - 08:04

Suus:

Zo dat is een prestatie 144km! Gelukkig nog kunnen slapen haha

• 10 Mei 2017 - 09:17

Trudie Hagens:

Ik heb even opgezocht in de timesatlad waar jullie zaten
    Soms zit het mee en soms zit het tegen
    Groetjes uit het zonnige maashees

• 10 Mei 2017 - 12:04

Leon Mooren:

Ha Jac&Ans.

Mooi verslag en gelukkig toch nog een slaapplekje gevonden

• 10 Mei 2017 - 22:22

Annie Arts:

Hoi Ans en Jac,

Wat zullen jullie lekker geslapen hebben.

Hoeveel biefstukken hebben de zadelpijn al moeten verlichten??
    Wat een afstanden per dag; ook nog klimmen???

Ik hou het maar bij recreatie roeien afgewisseld met sturen.

Succes morgen. Hier belooft het mooi weer te worden.

Groetjes,
    Annie.