Dag 24. 90km - Reisverslag uit Cabia, Spanje van Ans en Jac - WaarBenJij.nu Dag 24. 90km - Reisverslag uit Cabia, Spanje van Ans en Jac - WaarBenJij.nu

Dag 24. 90km

Door: Jac

Blijf op de hoogte en volg Ans en Jac

20 Mei 2017 | Spanje, Cabia

Heerlijk geslapen in dat rustige oord. Half negen ontbijt en weer op pad. Er werd in ons boekje een mogelijkheid aangegeven om de route in te korten en om zo wat hoogtemeters te mijden. Niet voor ons.
De originele route was fantastisch mooi, met bijna geen verkeer. Wat een mooi land is Spanje toch.
Wij hadden gisteren besloten om niet in Burgos te overnachten, maar een dorpje verderop.
Even voor Burgos kregen wij nog een kuitenbijter met percentages tot 14%. Ook deze kunnen wij nu goed verteren.
In Burgos zelf hebben wij ons nog even lekker verwend met een ijsje. Heerlijk in de zon, zoals echte vakantiegangers doen. Wel leek het in Burgos zelfs te sneeuwen. Allemaal witte pluis van de bomen.
Wat wij gezien hebben een mooie stad. Maar alles is mooier met goed weer.
Hierna door voor de laatste 15 km een hotel vlak bij Cavia wat op onze route ligt.
Je raad het al. In Cabia zelf geen hotel, deze lag 3 km verderop aan de snelweg. Via de achterkant, een camping en 100 meter via de invoegstrook van het hotel, wat een snelwegrestaurant-hotel bleek te zijn hebben wij onze bestemming toch weer weten te bereiken.
Een ruimte voor het stallen van fietsen hadden zij niet echt. Vreemd!
Toch gelukt in een afgesloten garage. Zij wilden hier nog €10 voor vangen. Dat heb ik natuurlijk niet verstaan. Kijken morgenvroeg wel of wij hier mee weg komen.
Nu weer even opfrissen en hierna lekker culinair uit gaan eten.
Voor morgen moeten wij toch echt beter opletten met het boeken van een overnachting.