Dag 19. 95 km - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Ans en Jac - WaarBenJij.nu Dag 19. 95 km - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Ans en Jac - WaarBenJij.nu

Dag 19. 95 km

Door: Jac

Blijf op de hoogte en volg Ans en Jac

15 Mei 2017 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Vandaag weer vroeg uit de veren. 8.30 uur op pad op zoek naar een bakker. Niet gevonden, maar een kleine super met koffie. Gelijk alle broodjes opgekocht. Was prima. Hierna op pad om de route weer op te pakken. De omgeving wordt steeds mooier. Heuvels, bergen, koeien. Waar hebben wij dat meer gezien. Na een 40 km waren al eventjes op zoek naar koffie. Komen wij toch langs een restaurant. Wel wat vroeg, was pas half twaalf. Wij zijn gegaan voor een plat du jour. Heerlijk, soep, een soort van koude schotel, daarna vlees en groenten en een toetje na. Wij zaten tjokvol.
Door naar Saint-Jean-Pied-de-Port op het heetst van de dag. Veel drinken. Om vijf uur aangekomen en voor het eerst een slaapzaal geboekt. Dat is ook het adres waar wij de kampeerspullen konden inleveren. Drie tassen minder. Dat scheelt veel aan gewicht. Morgen waarschijnlijk naar Pamplona. Veel klimwerk, waaronder een klim van 17 km met een gemiddelde van ruim 7%.

• 15 Mei 2017 - 22:14

Dinie Keijsers:

Het echte werk is begonnen... veel succes

p.s. Volgens het kaartje naast de blog zijn jullie nu in de Filipijnen??

• 17 Mei 2017 - 11:16

Annie Wijnen:

De reis gaat dus wel voorspoedig, vind het een hele opgave verder veel sucses met jullie reis en geniet er verder nog van. groetjes Annie en Wim.