Dag 15. 55km - Reisverslag uit Aubeterre-sur-Dronne, Frankrijk van Ans en Jac - WaarBenJij.nu Dag 15. 55km - Reisverslag uit Aubeterre-sur-Dronne, Frankrijk van Ans en Jac - WaarBenJij.nu

Dag 15. 55km

Blijf op de hoogte en volg Ans en Jac

11 Mei 2017 | Frankrijk, Aubeterre-sur-Dronne

Vanmorgen met regen begonnen. De hele weg wind in en berg op en af. Een lange rechte weg, de zeven heuvelenweg is dan een kippetje . In de zon met de wind in de rug zou het heerlijk geweest zijn. De kilometers verliepen traag. Gemiddeld 12 a 13 km. Na 40 km kwam er een fikse onweersbui. Gelukkig een leegstaande silo gevonden en hier een uurtje geschuild. Zittend op pak wc papier. Multifunctioneel dus. We zijn gestopt in Aubeterie sur Dronne. De lucht begon weer donker te kijken. Hier een Chambre d' hotels gevonden. Mooie plek halverwege de route.

• 11 Mei 2017 - 19:51

Trudie.hagens@gmail.com:

Dus vanavond niet in t tentje slapen
    Ja ja zulke dagen zitten er ook tussen

• 11 Mei 2017 - 21:15

Ria Fijn:

Wat een slecht weer vandaag voor jullie,hier scheen het zonnetje volop ,hopelijk krijgen jullie ook beter weer,zal vast wel,en op de helft van de route al,petje af

• 12 Mei 2017 - 11:39

Margo:

Hallo vakantiegangers,

Soms zit het mee en soms zit het tegen maar voor zo'n ervaren fietsers als jullie komt het zeker goed.
    Leuk om jullie zo te volgen.
    Ik volg ook een stel die vanuit Amsterdam naar Rome fietsen.
    Zij zijn 2 dagen voor jullie vertrokken en zijn vandaag vanuit Verona vertrokken.
    Wij hebben 2 dagen mooi weer gehad en nu is het weer afgelopen.
    Met mij is het hetzelfde.
    Geduld!
    Mooie fietstochten en veel plezier.

Groetjes,
    Margo