Dag 12. 118km - Reisverslag uit Sainte-Maure-de-Touraine, Frankrijk van Ans en Jac - WaarBenJij.nu Dag 12. 118km - Reisverslag uit Sainte-Maure-de-Touraine, Frankrijk van Ans en Jac - WaarBenJij.nu

Dag 12. 118km

Door: Jac

Blijf op de hoogte en volg Ans en Jac

08 Mei 2017 | Frankrijk, Sainte-Maure-de-Touraine

Vandaag geen broodjes op de camping, waren pas om 9 beschikbaar. Dus om goed 8 uur op de fiets naar de bakker. Daar koffie en een lekker groot broodje gegeten. Daarna op naar de camping in Veigne op 88 km, op 15 km achter Tours. De omgeving voor Tours is iets aan het veranderen. Door de wijngaarden gefietst. Na de middag een lekkere omelet gegeten en weer verder. Camping in Veigne had Nederlandse eigenaren. Daar aangekomen bestond de boel niet meer. Wel hebben wij daar een plasje achter gelaten. Hierna door naar de volgende camping op 25 km. Met een omleiding (door een nieuw treinspoor) , zijn wij na 118km op onze bestemming aangekomen. Eerst de tent opzetten in de zon (eindelijk een keer zonder bodywarmer kunnen fietsen), een broodje eten van de bakker van vanmorgen (alles is dicht op 8 mei vanwege bevrijdingsdag), douchen en een bakje zelf gemaakte koffie na. Met een scholiertje van LU.

• 09 Mei 2017 - 20:06

Tom Cornelissen En Antoon Hertogs:

Het is iedere dag weer een opgave om een goed adres te vinden die nog bestaat en/of open is. Vandaag hebben we 16km moeten omrijden voordat we een bed hadden. Het weer is geweldig als de wind uit de juiste richting waait. Binnenkort gaan we aan het zware werk beginnen als we dichter bij St.Jean Pied-de Port komen. Wij moeten ons daggemidelde gaan minderen anders zijn we te vroeg in Compostela.
    Succes en wij hopen jullie nog eens te ontmoeten.
    Antoon en Tom